ماهیانه 12 میلیون تومان کسب درآمد تضمینی از اینترنت چگونه امکان دارد؟!
هیچکس دوبار زندگی نکرد
ماهیانه 12 میلیون تومان کسب درآمد تضمینی از اینترنت چگونه امکان دارد؟!
چهار شنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:45 | بازدید : 1204 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

ماهیانه 12 میلیون تومان کسب درآمد تضمینی از اینترنت چگونه امکان دارد؟!


تا به حال تصور کرده اید که با به کار گرفتن کمی خلاقیت و استفاده از هوش و استعداد مالی خود می توانید در ماه بیش از ده میلیون تومان درآمد تضمینی از اینترنت داشته باشید؟؟؟
اصلا آیا تا به حال در مورد کسب درآمد از اینترنت فکر کرده اید؟ می دانید روش های کسب و کار آنلاین روز بروز پر رونقتر و وسیعتر می شود؟ می دانید مهمترین شگرد کسب درآمد از اینترنت اطلاع از تکنیک های کسب درآمد آنلاین و بهره گیری از خلاقیت بالاست؟

کسب درآمد از اینترنت در ایران Earn money from internet

حتما شما هم با سوالاتی از این قبیل مواجه شده اید که ابتدا در ذهن شما وسوسه ای یک درآمد قلمبه با  آسان ترین روش ممکن و بدون دردسرایجاد می کند. اما بدانید این یک و سوسه ی تو خالی بیش نیست که تنها به نفع افرادی خاص و انگشت شماری می شود که فایل ها و محصولات خاصی را بانام کسب درآمد میلیونی از اینترنت به جامعه تزریق می کنند.
بنده قبلا نیز در یک یاد داشتی به این نکته اشاره کرده ام که سودجویان حرفه ی برای قناعت دادن شما جهت خرید فایل و سی دی کسب درآمد از اینترنت چنان با قاطعیت و اطمینان به سوالات فوق پاسخ مثبت می دهند که اگر تجربه فریب خوردن و خرید یکی از این فایل ها و سی دی های کسب درآمد از ا ینترنت را نداشته باشید قطعا اقدام به خرید آن می کنید زیرا با توجه به سود کلان و قلمبه ی که تنها با هزینه چند هزار تومانی برای شما پیشنهاد می شود احتمال اینکه دست به جیب شوید و برای رسیدن به درآمد کلان تضمینی و آسان از اینترنت، پول زبان بسته ی خودرا تحویل یک شکارچی ماهر بدهید بعید نیست. البته برخی شکارچیان برای جلب اعتماد بیشتر حتی تضمین بازگشت مبلغی را که شما برای خرید سی دی یا فایل داده اید با قاطعیت وعده می دهند اما برفرضی که این کار هم صورت بگیرد زمانی است که کار از کار گذشته و شما هفته ها و ماههای زیادی بیهوده برای پربازدید کردن سایت هایی که به شما آدرس داده شده وقت خود را تلف نموده دو برابر قیمت سی دی و فایل به اون سایت ها از بابت پربازدید کردن شون سود رسانده اید!

یعنی ماجرا همینجا ختم نمی شود بدختی اصلی تازه زمانی شروع می شود که این فایل کسب درآمد از اینترنت را خریده اید و باید دست به کار شوید زیرا برای کسب درآمد از اینترنت و امتحان روش های وعده داده شده به شما، مجبورید شبهای شب بیداربمانید و سایت ها، شبکه های اجتماعی، گروههای اجتماعی، چت خانه ها و ... را سر بزنید و به هرکسی التماس کنید فایلی از شما خریداری کند اما به لحاظ اینکه خود همان افرادی که شما به آنها التماس می کنید از شما سی دی و فایل کسب درآمد از اینترنت بخرد؛ درست مثل شما طعمه همین صیادان حرفه ای شده است و متقابلا درصدد فروختن آن محصولات به شماست!!... حتی اگر در طول چندین شبانه روز موفق به فروش یکی از این محصولات بشوید می بینید در برابر وقت و زحمتی که برای این کار هزینه کرده اید هیچ اندرهیچ است!! از سوی دیگر با رفتن به سایت ها و گروههایی که به شما پیشنهاد شده تنها به افزایش بازدید سایت هایی همان کلاهبردارانی که به سرنازنین شما کلاه گذاشته اند کمک کرده اید و بازار آنان را پس از خرید فایل کسب درآمد شون نیز با صدها بازدید، گرمتر کرده اید! اینجاست که پس از مدتی فعالیت وقتی دست تون خالی می ماند با یک دنیا سرخوردگی و افسردگی هم از کسب و کار دنیای واقعی می مانید و هم از درآمد واقعی و تضمینی از اینترنت!!
در این وضعیت که حال و حوصله اش را دارد که برای بازپس گیری دو هزارتومان قیمت فایل خریداری شده و جبران خسارت و... اقدام به پیگیری حقوقی و قانونی نماید؟!
اینگونه است که در یک ماه بیش از دوازده میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت برای سودجویان حرفه ی که از وجدان انسانی ذره ی بهره ندارند ممکن می شود اما برای انسان های ساده و تنگ دستی که به آرزوی رهایی از فشارهای مالی دست به هراقدامی می زنند همچنان یک آرزو می ماند و بس!

برای تحلیل عمیقتر موضوع تمثیل تاجر میمون ها را بشنوید:

روزی روزگاری در روستایی در هند؛ مردی به روستایی‌ها اعلام کرد که برای خرید هر میمون 20 دلار به آنها پول خواهد داد. روستایی‌ها هم که دیدند اطراف‌شان پر است از میمون؛ به جنگل رفتند و شروع به گرفتن‌شان کردند و مرد هم هزاران میمون به قیمت 20 دلار از آنها خرید ولی با کم شدن تعداد میمون‌ها روستایی‌ها دست از تلاش کشیدند. به همین خاطر مرد این‌بار پیشنهاد داد برای هر میمون به آنها 40 دلار خواهد پرداخت. با این شرایط روستایی‌ها فعالیت خود را از سر گرفتند. پس از مدتی موجودی باز هم کمتر و کمتر شد تا روستایی‌ان دست از کار کشیدند و برای کشاورزی سراغ کشتزارهای‌شان رفتند.
این بار پیشنهاد به 45 دلار رسید و...
در نتیجه تعداد میمون‌ها آن‌قدر کم شد که به سختی می‌شد میمونی برای گرفتن پیدا کرد. این‌بار نیز مرد تاجر ادعا کرد که برای خرید هر میمون60 دلار خواهد داد ولی چون برای کاری باید به شهر می‌رفت کارها را به شاگردش محول کرد تا از طرف او میمون‌ها را بخرد.
در غیاب تاجر، شاگرد به روستایی‌ها گفت: «این همه میمون درون قفس را ببینید! من آنها را به 50 دلار به شما خواهم فروخت تا شما پس از بازگشت مرد آنها را به60 دلار به او بفروشید.» روستایی‌ها که [احتمالا مثل شما] وسوسه شده بودند پول‌های‌شان را روی هم گذاشتند و تمام میمون‌ها را خریدند... البته از آن به بعد دیگر کسی مرد تاجر و شاگردش را ندید و تنها روستایی‌ها ماندند و یک دنیا میمون

بازهم تأکید می کنم عزیزدل برادر! کسب درآمد از اینترنت برای افراد معمولی که از دانش فنی و تسلط به زبان های برنامه نویسی که در اینترنت کاربرد دارند امکان ندارد و یک وسوسه ای شیرین و جذاب اما غیرممکن و دست نیافتنی بیش نیست... حتی دوستانی که وبلاگ های پربازدید دارند هم انتظارکسب درآمد بالا ازاینترنت در ایران نداشته باشند. بهترین روش برای کسب درآمد واقعی برای وبلاگ همکاری با فروشگاههای معتبر اینترنتی و تبلیغ محصولات مرغوب و باکیفیت آنان است. بنده با چندین فروشگاه اینترنتی از جمله " فروشگاه اینترنتی ایرانیان " همکاری دارم که محصولات با کیفیت و پرفروش دارد اگر مایل به تبادل تجارب و کسب درآمد بیشترباشید در فروشگاه مذکور عضوشوید سپس با ما تماس بگیرید که برخی روش ها و تجربیات صد درصد مؤثر در کسب درآمد واقعی و سالم از اینترنت را با شما درمیان بگذارم.
دوستانی هم که مایل به خرید محصولات مرغوب و پرفروش اینترنتی باشند حتما سری به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران بزنند و از نزدیک با یک فروشگاه اینترنتی متفاوت و معتبر آشنا شوند.

اگر این یاد داشت رو برای روشن کردن اذهان عامه در جهت مبارزه با سودجویی ها و کلاهبرداری های اینترنتی مفید می دانید لطفا برای حمایت و تشویق ما لینک آنرا در صفحات فیس بوک، وایبر، اینستاگرام،لاین و ... به نشر بسپارید. اون خدایی که از دلهای همه مون آگاه است می داند بنده این یاد داشت را به نیت خیر و صادقانه محض برای نجات جوانان عزیز از فریب و وسوسه های سودجویان حرفه ی نشر کردم اگه لایق حمایت دونستین حمایت کنین و اگه قابل اصلاح می دونین از نظرات سازنده و مفید تون در جهت بهبود و تصحیح مطلب دریغ نورزید.

دوستان عزیزی که وبلاگ دارند و می خواهند در روشنگری بیشتر اذهان عامه سهم بگیرند لطف نمایند این یاد داشت رو با عنوان" ماهیانه دوازده میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت درایران!+تضمینی و واقعی چگونه امکان دارد!! " لینک نمایند یا نوشته را در وبلاگ شون کپی نمایند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 697
:: باردید دیروز : 2283
:: بازدید هفته : 3051
:: بازدید ماه : 2980
:: بازدید سال : 23496
:: بازدید کلی : 343785